חברות תיירות – הגיע הזמן שתכירו את שירות המוקד הטלפוני בענן של Voicenter

חברות תיירות – הגיע הזמן שתכירו את שירות המוקד הטלפוני בענן של Voicenter

בתור חברת תיירות, אתם וודאי עובדים מול לקוחות רבים, אשר חלקם מתקשרים אליכם מכל העולם. פעילותכם הטלפונית מולם עשויה להישמע כדבר טכני, שמהווה חלק קטן יחסית מהעבודה. אך למעשה, זו היא פעילות שחשיבותה העסקית גדולה מאוד. כמו כן, זו פעילות שניתן לשכלל משמעותית, גם ברמה הטכנית וגם ברמה העסקית. כיצד? באמצעות שירות מוקד הטלפוני בענן. מה זה אומר בפועל?

חשיבות התקשורת עם הלקוחות

יש עסקים שעובדים עם כמות קטנה יחסית של לקוחות קבועים. לאחרים, כגון חברות תיירות, יש בדרך כלל לא מעט לקוחות, כולל לקוחות מזדמנים. כלומר, מחד, ישנו האתגר הקבוע של השגת לקוחות חדשים. מאידך – אתגר של שימור הלקוחות הקיימים. כיצד עושים זאת? יש לכך דרכים ושיטות רבות ולמעשה, נושא זה הוא נושא עסקי חשוב ורחב בפני עצמו. אך יש גם את היבט התשתיות שבאמצעותן מתקשרים מול הלקוחות וכאן נכנס לתמונה שירות המוקד הטלפוני בענן, שעליו נרחיב בהמשך. באמצעות שיפור התקשורת עם הלקוחות, תוכלו להבטיח שהמרת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות בפועל, היא ברמת היעילות הגבוהה ביותר. כמו כן, תשפרו שביעות רצון של לקוחות קיימים, באופן שתורם ל"שימורם" כלקוחות חוזרים וקבועים. חישבו לדוגמה על המצב הנפוץ מאוד, שבו מתקשרים לעסק כלשהו ומעוניינים פשוט במענה מהיר. אם אין לכם עובד פנוי שיענה, אתם עשויים לאבד במקרה כזה לקוח פוטנציאלי. אבל יש כאמור פתרון שמסוגל לשפר זאת. למעשה, הוא ישפר עבורכם לא רק את המענה לשיחות נכנסות, אלא ברמה העסקית ובכלל, את חוויית השירות של הלקוח, אפקטיביות השיווק שלכם, הישגי המכירות ועוד. בואו נראה יותר "מקרוב", מה שירות זה מציע:

 

 

מה מציע שירות המוקד הטלפוני בענן?

בין אם אתם צריכים מוקד מכירות וטלמרקטינג, מוקד שירות או כל פעילות מוקד טלפוני אחרת, שירות מוקד טלפוני בענן עשוי להיות הפתרון המתאים ביותר. פתרון זה של חברת Voicenter, מציע בין השאר את התכונות החשובות הבאות:

  • תקשורת מאוחדת – אין צורך לבזבז זמן על טכנולוגיות נפרדות, כגון מכשיר הפקס המיושן (ניתן לשלוח מהמערכת פקס או לקבל פקס למייל).
  • כלי אופטימיזציה לתפעול וניהול המוקד – מסייעים להפיק ממנו את המיטב.
  • הקלה על הפעילות – תוכלו לחשוב על המוקד בענן כעל עובד נוסף, יעיל במיוחד. “עובד" זה, יקל על פעילות שאר העובדים בחברת התיירות שלכם.
  • חיבור קל למערכת ה-CRM שלכם – באמצעות כלי API פשוט. כך תוכלו ליצור תהליכי עבודה אוטומטיים, אשר יספקו התייעלות משמעותית.
  • זמינות תמידית – קבלו זמינות מרבית בטלפון, גם כאשר אתם מחוץ למשרד. זאת, באמצעות תכונות של המוקד כגון שלוחת Softphone, טלפון IP או "שלוחה סלולרית”.
  • תכונות מתקדמות של בקרה על השיחות – חיווי, "חטיפה”, "האזנה" ו"לחישה”.
  • הקלטת שיחות – יכולת נוחה להקליט בקלות שיחות. כמו כן, אחסון ואחזור נוחים של הקלטות אלה.

המערכת מציעה גם ניתוב שיחה מונחה לקוח, ממשק ניטור ובקרה בזמן אמת, חייגן אוטומטי ועוד תכונות שימושיות רבות.

וזה גם משתלם!

כאשר חושבים על פתרון משוכלל, בטכנולוגיה העדכנית ביותר, חושבים באופן טבעי על שירות יקר. ההפך הוא הנכון! שימוש בשירות המוקד הטלפוני בענן, יספק לכם חסכון מתמשך לאורך זמן. זאת, תודות לכך שמשלמים רק בהתאם למשאבים שצורכים בפועל, מצמצמים או מרחיבים שירותים ללא התחייבות ובסך הכל, חוסכים בעלויות אחזקת הטלפוניה בעסק.

לסיכום

שירות מוקד טלפוני בענן הוא בעל פוטנציאל לקחת את התקשורת שלכם בעסק לרמה הגבוהה ביותר שזמינה כיום. כמו כן, השירות זמין, משתלם וקל לשימוש. כדאי לנצל זאת!

נגישות
גלילה לראש העמוד