חברות תיירות גדולות – כבר עשיתן גיבוי בענן לנתונים שלכן?

חברות תיירות גדולות – כבר עשיתן גיבוי בענן לנתונים שלכן?

גיבוי חשוב בכל עסק. הדבר בוודאי נכון, כאשר מדובר בחברה גדולה. אם אתם בעלי חברת תיירות גדולה, כדאי לכם מאוד להקפיד בנושאי הגיבוי, בכדי להבטיח פעילות חלקה, בשוטף וגם במקרי חירום. מה לגבי גיבוי בענן? האם מודעים לנושא זה? האם אתם מכירים את יתרונותיו?

גיבוי בענן, משנה את התמונה

אחת ההתפתחויות החשובות ביותר בעולם המחשוב בשנים האחרונות, הייתה ללא ספק כניסת מחשוב הענן. התפתחות זו שינתה את התמונה משמעותית, מבחינות רבות וחשובות. הדבר מתבטא במגוון שירותי ענן, אשר אחד הבולטים שבהם הוא תחום הגיבוי. בין השאר, גיבוי בענן לעסקים מעניק שקט נפשי ובעיקר "שקט תעשייתי" מבחינות רבות, שעוד מעט נפרט. עסקים מצביעים עם הארנק כמו שאומרים, מנסים שירותי ענן ואף מחליפים בעזרתם שימוש שעשו עד כה, בתוכנות וגם בחומרה מסוגים שונים.

 

 

שירותי ענן – תזכורת חשובה

אם עדיין אינכם מכירים לעומק את נושא שירותי הענן, חשוב להבין את היתרונות הניכרים שהם מציעים:

  • מבעלות לשכירה – במקום לרכוש חומרה ותוכנה לביצוע מטלות מחשוב שונות (כמו גיבוי, במקרה הנוכחי שעליו אנו מדברים), שוכרים אותן. כספית, מדובר בשינוי משמעותי, אשר מקל על העסק. במקרה של גיבוי, המחירים נוחים ביותר (ראו דוגמה בהמשך). מדובר למעשה על שימוש באחסון פלוס מנגנון גיבוי. אחסון הוא כיום דבר זול למדי ומנגנוני הגיבוי מהווים טכנולוגיה וותיקה ובשלה מאוד. כך שספקי שירותי ענן לגיבוי, יכולים להציע לכם פתרונות זולים מאוד לכך.
  • להתמקד בעיקר – באמצעות שירותי ענן, אתם יכולים למקד את משאביכם יותר בליבה העסקית שלכם. כלומר, לעסוק בפעילותכם כחברת תיירות ופחות בטיפול בציוד מחשוב. הדבר מתבטא גם בכוח אדם – כבר אין צורך בצוות מחשוב גדול.
  • שרידות משופרת – המשכיות עסקית חשובה מאוד לעסקים. גם לחברות תיירות. כאשר משתמשים בשירות גיבוי בענן, פירוש הדבר שבמקרה אסון, המידע שמגובה לא ייפגע. אם התרחשה למשל שריפה ונפגעו כמה מהמחשבים שלכם, המידע המגובה עדיין זמין, בשרות המרוחק בענן.

מה זה כולל?

אם ניקח כדוגמה, את מה שמציעה חברת GNS בנושא זה, נוכל לראות את התכונות החשובות הבאות:

  • מחיר נוח – של החל מ-12 דולר לחודש בלבד.
  • פשטות ואוטומציה – יכולת לקבוע שפעולות שונות יבוצעו אוטומטית ובכך יחסכו לכם זמן יקר.
  • ניהול יעיל ונוח – אפשרות לקבוע תדירויות הגיבוי, להפיק דו"חות על הגיבויים שבוצעו ועוד.
  • קלות ביצוע שינויים – השרות מאוד סקלאבילי. כלומר, אם היקפי המידע שאתם צריכים לגבות גדלים בצורה ניכרת, המערכת תסתגל לכך במהירות ובקלות.
  • אינטראקציה יעילה ומאובטחת – התקשורת מול שירות הגיבוי יעילה, מהירה וגם מאובטחת. היבט זה חשוב מאוד, מאחר שאין טעם לנסות לייעל באמצעות מעבר לשירות ענן, רק בכדי לגלות שהוא דווקא מאט ומסרבל. איכות התקשורת מול שרתי GNS, נובעת בין השאר מפריסת השרתים הרחבה שלה ברחבי העולם. למעשה, החברה עובדת עם לא פחות מ-13 חוות שרתים, אשר ממוקמות בישראל, אירופה, אנגליה, ארצות הברית, קנדה ובמזרח הרחוק. מערך זה, מאפשר לה לספק זמני ביצוע ותגובה מצוינים.
  • מענה מלא – ניתן לגבות בצורה כזו, כל מה שניתן לגבות בשיטות הרגילות. אם זה שרתים וירטואליים, בסיסי נתונים שונים ועוד.
  • קלות שחזור – כמובן, היבט חשוב ביותר במערכת גיבוי, הוא היכולת לשחזר. בשירות הגיבוי בענן של GNS, הליכי השחזור הם הליכים קלים ומהירים.

לסיכום

כדאי לכל חברת תיירות גדולה להכיר את שירותי הענן, את חברת GNS ובמיוחד, את שרות הגיבוי בענן.

נגישות
גלילה לראש העמוד